?

Log in

Noob Hacking 101 - AIM Harassment [entries|archive|friends|userinfo]
D31337

[ website | The Life of a Loser ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Noob Hacking 101 [May. 16th, 2006|10:41 pm]
D31337
i sold a hooker: hey dude wuz up do u no chelsea roboshueax??
PLL 31337: hey dude whats up, how about you and your friends get a life
i sold a hooker: how bout u get a life and stopo stalkin ppl and id like to see u hack fbi files i dont htink u can do it
i sold a hooker: ya no i aint got no beef wit u but i dont think u can hack the fbi
i sold a hooker: u might can hack but not the fbi
PLL 31337: lol, that was a joke, lol
PLL 31337: you dont even know what a commodore 64 is
PLL 31337: most likly
i sold a hooker: yea i do actually
i sold a hooker: old ass computer where it runs on dos u have to command it to do shit
i sold a hooker: do u really no how to hack
PLL 31337: yeah
PLL 31337: but i dont talk about it to strangers
PLL 31337: like, ones from iota
i sold a hooker: well lets say were frinns
i sold a hooker: im not from iota
i sold a hooker: im from crowley
i sold a hooker: i also no how to hack
PLL 31337: well, your IMing me because of that chick
PLL 31337: and her boyfriend
PLL 31337: oh, you know how to hack, too?
PLL 31337: cool
PLL 31337: sorry about that
i sold a hooker: yup
i sold a hooker: sorry for wt
PLL 31337: nvm
PLL 31337: so, tell me, i'm having to choose between using the microsoft gcc compiler or the GNU gcc complier
PLL 31337: which should I use?
PLL 31337: Hello?
i sold a hooker: hmmm before i answer tell me
i sold a hooker: why u wont leave that chick alone
PLL 31337: Acually, I haven't talked to her at all.
PLL 31337: I've been getting IMed from your friends
PLL 31337: but I haven't talked to her
i sold a hooker: they said u hacked her comp and crashed it
PLL 31337: Lol, that wasn't me.
i sold a hooker: o0o0o who was it
PLL 31337: I mean, come on, all I use to hack is a Swiss Army knife and a C64!
i sold a hooker: well who called her hoiuse in the middle of the night
PLL 31337: Wasnt me
PLL 31337: honestly
i sold a hooker: well who hacked her
PLL 31337: You can take my word, hacker to hacker
PLL 31337: maybe she didnt use a firewall and got owned for being a noob?
i sold a hooker: lol tru
PLL 31337: Well, look, I honestly haven't done anything, to her but call her when I was talking to her on AIM that time. I spoofed the caller ID so it wouldnt show my number.
i sold a hooker: phreaking>?
PLL 31337: Yeah, caller id spoofing is a type of phreaking...
i sold a hooker: i cant phreak dont understand it
PLL 31337: It's easy. Just get a girl, and you play some nice music
PLL 31337: like Barry White
i sold a hooker: wtf
PLL 31337: ahaha
i sold a hooker: phreaking nigga
PLL 31337: I know, lol
PLL 31337: Just go to phonelosers.org
PLL 31337: and phreaksandgeeks.com
PLL 31337: That'll get ya started.
PLL 31337: Well, I have to go do some work.
PLL 31337: Talk to you later, Mr. "Hacker"
i sold a hooker: ha yea
i sold a hooker: ask u one question
i sold a hooker: do u no wut an IP is
PLL 31337: LOL, uh yeah, acually, you most likely referring to an "IP address'
PLL 31337: but most people just call it an "IP"
i sold a hooker: yea wut dodes it stand for
PLL 31337: internet protocol
i sold a hooker: good
i sold a hooker: lol
i sold a hooker: well wuts the first thing u do before u start hackinb
PLL 31337: Use Google
i sold a hooker: for??
PLL 31337: to search for information, to learn
PLL 31337: Duh.
i sold a hooker: y learn wen u no it
PLL 31337: Oh, I mis-understood you, I thought you were wondering how to hack
PLL 31337: Well, the fist thing I do
i sold a hooker: i asked wuts the first thing you do wen u hack
PLL 31337: Well, It varys on the job
PLL 31337: If it's a web application, I will look do directory transversal, or look at the robots.txt file
PLL 31337: if it's a network or specific system, I will run namp/blues port scanner
i sold a hooker: to see which port is open to go through
PLL 31337: Well, thats a port scanner
PLL 31337: Then, if there are open ports, you look up which service commonly uses that port.
PLL 31337: Like, http uses port 80
i sold a hooker: if u have a good prot scanner itll tell u
PLL 31337: Yeah
PLL 31337: The best in my opinion is Retina
PLL 31337: It's uber pro
PLL 31337: But for quick stuff, Blue's Port Scanner or Angery IP Scanner are fine
PLL 31337: Then, once you find the open port
PLL 31337: You run metaploit
PLL 31337: Which will use exploits from common security forums
i sold a hooker: thats a prog?
PLL 31337: Yeah, but it only runs in Linux
i sold a hooker: and let me guess u have linux
PLL 31337: Well, duh
i sold a hooker: besides usin that wut else would u use in u had xp
PLL 31337: Well, it depends on the exploit code
PLL 31337: If it's in like Perl, you can run in on just about any O/S
PLL 31337: You *could* run metasploit in windows if you used Co-Linux or Cygwin
PLL 31337: But that's not that easy to set up if your new to this
i sold a hooker: wuts another prog similiar to metasploit
PLL 31337: Humm, let me think
PLL 31337: I really don't know right off the top of my head
PLL 31337: most Windows programs just point out it's vulerable, they don't exploit it.
i sold a hooker: okay so say u wanted a specific persons ip howd u get i no how to get but do u no how
PLL 31337: Linux isn't hard to set up, you just need to download the ISOs to a disto, and then burn them to a CD/DVD, then reboot off the cd, re-partition your harddrive so you have NTFS and ext3, then install a bootloader, and then the OS
PLL 31337: distro*
PLL 31337: Oh, well, it just depends on what your doing. Like, on AIM, if you downloaded a file from me, I can type netstat from the command line and get your IP.
i sold a hooker: yea i no
PLL 31337: If you emailed me, I could just look at the headers.
i sold a hooker: wen i do it on my new comp it says the NTVDM CPU has encountred an illegal instruction
PLL 31337: lol
PLL 31337: What are you using , XP?
i sold a hooker: YUP
i sold a hooker: y
i sold a hooker: ????
PLL 31337: It's a common bug
PLL 31337: well, wait
i sold a hooker: how do i get it out
PLL 31337: no, What are you talking about
PLL 31337: When you get on the command line?
PLL 31337: and type netstat?
i sold a hooker: yea i type netstat -n
i sold a hooker: the ntvdm cpu has encoutnred an illegal instuction
i sold a hooker: its wut it says
PLL 31337: Well, that's funny
PLL 31337: lol
i sold a hooker: y
PLL 31337: Okay, well, XP uses the NT kernal, and so that means that it has to have a DOS emulator to support legacy programs
PLL 31337: thats what NTVDM is
i sold a hooker: yea but how do i get it off so i can use netstat
PLL 31337: Well, chances are if your getting some illogical rambling like that
PLL 31337: then you have a virus or spyware
i sold a hooker: it did that the first day
PLL 31337: LOL!
PLL 31337: Well, then it's possible your motherboard wan't configured properly
PLL 31337: and your having some hardware issues
i sold a hooker: probably idk works on everybody elsesw comp but not mine
PLL 31337: I would take it back to the person who sold it to you
i sold a hooker: u ever heard of SMART.FTP
PLL 31337: yeah
PLL 31337: its an ftp client
PLL 31337: i use CuteFTP
i sold a hooker: wut u use it for
PLL 31337: lol, it's a file tranfer protocol client...
PLL 31337: transfer*
i sold a hooker: i no that
i sold a hooker: but wuts the purpose for it
PLL 31337: I use it to upload files to my websites, and as an SHH2 client
PLL 31337: SSH2*
i sold a hooker: sum guy told me u can hack wit it is that true?
PLL 31337: AHAHAHAHA!!!!!
PLL 31337: NO!
PLL 31337: LOL!!!!
PLL 31337: Who ever told you that is an idiot. LOL!
i sold a hooker: lol
PLL 31337: I mean, you could LOGIN or UPLOAD something, but thats not what you use to "hack"
PLL 31337: lol
PLL 31337: Oh wow, that's funny
i sold a hooker: lol
i sold a hooker: u use dos to hack
PLL 31337: LOL, DOS?
PLL 31337: Or DoS?
i sold a hooker: idkfuck lol
PLL 31337: Well, DOS is not used to hack, but there are hacking tools that use the command line interface that may look like DOS.
PLL 31337: Like, you're probally thinking of movie hacking, which is BS.
i sold a hooker: well wuts the main tool to hack
PLL 31337: Depends on the job.
PLL 31337: nmap is used alot
PLL 31337: nessus
PLL 31337: PuTTY is an SSH client, but its needed alot
PLL 31337: metasploit uses CLI
i sold a hooker: i see
i sold a hooker: so u can hack websites tooo
PLL 31337: Yeah
i sold a hooker: so u could hack yahoo
i sold a hooker: like change a bunch of shit on there page
PLL 31337: No, not Yahoo,
PLL 31337: they have good security, it's not possible to hack ANY website.
i sold a hooker: o0o0o myspace??
PLL 31337: Heh, lets not talk about Myspace.
i sold a hooker: lol why not
PLL 31337: You figure it out.
i sold a hooker: u hacked it
PLL 31337: I said, let's not talk about Myspace.
i sold a hooker: well id like to no wut u did
PLL 31337: Who wouldn't.
i sold a hooker: how can i get afull version of retina for free
PLL 31337: Bittorrent?
i sold a hooker: wtf u tkin bout
PLL 31337: It's a P2P protocol
i sold a hooker: say u got wireless net on ur laptop and u goto sum1s house and u pick up a signal but it has a network key on it how u get pass tha
PLL 31337: Well, if it's using WEP encryption, it's easy.
PLL 31337: If it's using WPA, then that;s almost impossible crack
PLL 31337: But for WEP, you can use AirSNORT
i sold a hooker: how long u been doin thislong time huh
PLL 31337: Yeah, I guess
PLL 31337: I've been phone phreaking since I was 12
i sold a hooker: hacking??
PLL 31337: I don't remember
PLL 31337: Like 2003
i sold a hooker: wut can u do wit putty? the prog
PLL 31337: It's just an SSH/Telnet client
PLL 31337: it's got no "hacking" tools
PLL 31337: but it's used once you gain access
PLL 31337: It's a legit prog used every day to login to SSH servers
PLL 31337: mainly for remote admin
i sold a hooker: ok so afta u get there ip and find an open port then wut
PLL 31337: I told you, you look at the service
i sold a hooker: like there os
PLL 31337: That's what namp does
PLL 31337: nmap = Network Mapper
i sold a hooker: then wut
PLL 31337: a "service" is a server deamon running on the target Aachine.
PLL 31337: machine*
i sold a hooker: wut port do u go through
PLL 31337: For...
i sold a hooker: getin acfess to there comp
PLL 31337: Well, it depends on the O/S
PLL 31337: and the service
i sold a hooker: say its windows
PLL 31337: and what service?
PLL 31337: Well, most likely, on Windows
PLL 31337: The "service" that is found alot of times is a trojan horse
i sold a hooker: so wen u get in sum1s comp its like its on ur comp u can see thre files and shit
PLL 31337: and those you can connect to like on telent
PLL 31337: Well, sorta.
i sold a hooker: wut it looks like
PLL 31337: If you login to their VNC service, then it will look almost the same as what i would like if you were in front of their computer
PLL 31337: it*
PLL 31337: but mainy, you get command line access
PLL 31337: So, it looks *sorta* like what you see in movies
i sold a hooker: and u can delete there OS
PLL 31337: Well, thats stupid
i sold a hooker: yea i no i wouldnt do that
PLL 31337: That's something a dumb script kiddie would do
i sold a hooker: well wut made u wanna hack
PLL 31337: I don't know
PLL 31337: I guess it's cause I just like the challenge
PLL 31337: You know, it's like a thrill
i sold a hooker: yeaa lol
PLL 31337: I only hack for fun, I don't do anything like use viruses or anything like that
PLL 31337: That's like taboo
i sold a hooker: can uwrite them
PLL 31337: Yeah, i could, but there is do reason to
PLL 31337: That's like the dark side of hacking
PLL 31337: It;s not respectible at all
i sold a hooker: can u give me ur ip lol
PLL 31337: uh
PLL 31337: Why?
i sold a hooker: lol idk i was gunna run it in this prog i got
PLL 31337: Ok
PLL 31337: I have two firewalls, so have fun
PLL 31337: 127.0.0.1
PLL 31337: there ya go
i sold a hooker: wut u got
i sold a hooker: that cant be ur ip
PLL 31337: It is...
PLL 31337: try "ping 127.0.0.1" on your command lin
PLL 31337: e
PLL 31337: Are you getting anywhere?
i sold a hooker: i dont wanna ping
PLL 31337: ok?
PLL 31337: lol
PLL 31337: What program are you trying?
i sold a hooker: it says u have 2 ports open
PLL 31337: What ports?
i sold a hooker: 135 and 445
PLL 31337: Lol, thnaks
PLL 31337: thanks*
i sold a hooker: lol y u said thanks
PLL 31337: No reason.
PLL 31337: Now my turn. What's your IP?
i sold a hooker: no u gunna fuck my shit up this my skool comp
i sold a hooker: but fa real y u said thank
i sold a hooker: wut r them ports
i sold a hooker: hello
i sold a hooker: ???
PLL 31337: it's WIndows RPC
i sold a hooker: i no but wut is that
PLL 31337: port 135 is that
PLL 31337: and 445 is Samba
PLL 31337: aka SMB
i sold a hooker: well y u said thank u
PLL 31337: 445 is windows file sharing, you know, like Shared Documents and what not
i sold a hooker: yea can u get access by that
PLL 31337: Yeah
i sold a hooker: how
PLL 31337: Well, to shared files
i sold a hooker: do u have an ip masker?
i sold a hooker: how u get to the shared files
PLL 31337: Open Windows Explorer
PLL 31337: Then type in the address bar:
PLL 31337: \\127.0.0.1\
i sold a hooker: do u have an ip masker
PLL 31337: as in a proxy?
PLL 31337: Hello sir we have you an offer today ga
PLL 31337: srry
PLL 31337: never mind that last one
i sold a hooker: lol
i sold a hooker: yea a proxy
PLL 31337: yeah, of course
PLL 31337: did you try the windows share thing
i sold a hooker: no not yet y
i sold a hooker: how u get a proxie u gotta wut download a list r suthin
PLL 31337: yeah
PLL 31337: I like Steganos
PLL 31337: but
PLL 31337: not really
PLL 31337: lol
PLL 31337: I mean, it's easy to use, but not al lthat great
PLL 31337: I acually like Tor the best
i sold a hooker: wut i do wit the list
PLL 31337: Well, the poxy lsit?
PLL 31337: proxy list*
i sold a hooker: yea
PLL 31337: Well, it's used with like a proxy program
i sold a hooker: oo0o0o i see
i sold a hooker: u can get my ip if i get in ur file sharing right
PLL 31337: no
PLL 31337: I mean, I could, but I don't have it set up right now
i sold a hooker: oo i downloaded Tor now wut i do wit it
PLL 31337: Read the intructions
i sold a hooker: i dont have any insturcyions lol
i sold a hooker: dunno wut too doo :-(
PLL 31337: go to tor.eff.org
PLL 31337: and read the instructions
i sold a hooker: i did that thing like put ur ip in ie all it did was bring me to printer sharing thingy
PLL 31337: Yeah, what type of printer did it list?
PLL 31337: ?
i sold a hooker: idk y lol
PLL 31337: Because, I am just wondering if my good printer is out in the open, lol
i sold a hooker: nun
PLL 31337: ?
i sold a hooker: it says nun is installed
PLL 31337: nun?
PLL 31337: as in none or acually "nun"?
i sold a hooker: none
i sold a hooker: lol
PLL 31337: oh, lol
PLL 31337: I see.
i sold a hooker: wut can port 135 doo
i sold a hooker: ??
PLL 31337: It's Windows remote procedure call
PLL 31337: it lets other programs talk to each other over a network
PLL 31337: If you own that, you own hard
i sold a hooker: i seee i seee
i sold a hooker: lol how can u own it
PLL 31337: Well, Google it, dude
PLL 31337: http://searchsecurity.techtarget.com/originalContent/0,289142,sid14_gci917224,00.html
PLL 31337: theres some info
i sold a hooker: have u ever owned it
PLL 31337: No, no need to before.
i sold a hooker: oo00oo
i sold a hooker: well y u only have 2 ports open
i sold a hooker: this chcik sent me her ip
i sold a hooker: 68.117.203.242
i sold a hooker: lol
PLL 31337: who is it?
i sold a hooker: idk i asked her to right click and goto isert then ip lol
PLL 31337: AHAHA!
i sold a hooker: lol wut
PLL 31337: shes prob. not behind a firewall
i sold a hooker: i ran it on an ip scanner and it said it was dead
i sold a hooker: wuz up wit that
PLL 31337: well, if she was on dialup it changes when you logon and off
i sold a hooker: its charter communications ip :-\
PLL 31337: and thats not even a real ip address
PLL 31337: its too long
PLL 31337: oh
PLL 31337: nvm
PLL 31337: lol, i looked at it wrong
i sold a hooker: ran it on ipnetinfo
i sold a hooker: and ur ip is fake toooo haha
PLL 31337: acually
PLL 31337: it's no
PLL 31337: not*
PLL 31337: It's your own system
i sold a hooker: O:-)
i sold a hooker: :-\
PLL 31337: 127.0.0.1 is localhost
i sold a hooker: hahah fuck i forgot bout that
i sold a hooker: well give me ur ip pleaseee
PLL 31337: lol
PLL 31337: okay
PLL 31337: 64.233.167.99
i sold a hooker: probably made it up
PLL 31337: no, just try it
i sold a hooker: its googles ip nigga
PLL 31337: Hahah
i sold a hooker: so give me ur real ip ight
PLL 31337: mmk
PLL 31337: 207.46.198.30
i sold a hooker: man thats microsofy
i sold a hooker: im goin smoke brb
PLL 31337: k
i sold a hooker signed off at 12:11:02 AM.

I then just blocked the noob.
linkReply